Επικαιρότητα

Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Ε.ΠΑ.Μ.) - Τι είναι; Στόχοι

Ε.ΠΑ.Μ. ΣΥΡΟΥ
Τόμελιτς Λεονάρδος
Τόμελιτς Λεονάρδος
0    0

Κυριε Αναργυρε.

Το Ε.ΠΑ.Μ δεν είναι κόμμα αλλά μέτωπο.
Υπάρχουν σχετικά άρθρα στο blog που λένε περισσότερες λεπτομέρειες πάνω σε αυτό.
Στην ουσία το Ε.ΠΑ.Μ είναι ο Ελληνικός λαός που ζητάει αλλαγή του πολιτικού συστήματος ωστε να συμμετέχει ως λαός στα κοινά.
Και όταν το πετύχει αυτό η θα διαλυθεί η θα μετεξελιχθεί σε κάτι άλλο.
Βέβαια αν θεωρηθεί ότι για να το πετύχει θα πρέπει να γίνει κόμμα θα γίνει.
Όμως θα είναι ένα κόμμα με ημερομηνία λήξης.
Για το αν θα γίνει κόμμα θα αποφασιστεί μέσο ψηφοφορίας από τα μέλοι.
Πάντως και να γίνει κόμμα η πιθανότητες να κατέβει στις εκλογές είναι απειροελάχιστες.
Και ο λόγος είναι ότι εκλογές δεν πρόκειται να γίνουν.

ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
0    0

Αγαπητέ κύριε Μανώλη, αγαπητέ κύριε Τόμελιτς Λεονάρδε, αγαπητέ κύριε Γιάννη. Σίγουρα ανοίξαμε μια κουβέντα που τελειωμό δεν θα έχει και ίσως είμαστε των ίδιων απόψεων με διαφορετικές προσεγγίσεις ο καθένας μας. Το απολύτως βέβαιο θετικό στοιχείο είναι οτι τουλάχιστον υπάρχουν πολιτικοποιημένα άτομα στη Σύρο ανάμεσα στους πολλούς καναπεδάτους, οι οποίοι ψάχνονται, ενημερώνονται, στενοχωριούνται για το μέλλον της πατρίδας και μάχονται - ο καθείς με τον τρόπο του - για την έξοδο από το βούρκο. Εγώ προσωπικά όμως, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι λύση για την Ελλάδα και ίσως και για ολόκληρο τον πλανήτη μας δεν πρόκειται να υπάρξει όσο οι πολίτες εξακολουθούν να εμπιστεύονται τις τύχες τους στα πάσης φύσεως κόμματα και τους πάσης φύσεως εκλεγμένους αντιπροσώπους. Η πηγή του κακού είναι η Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία. Η γιατρειά του κακού είναι η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, η οποία είναι η αρχική και η μόνη αληθινή μορφή Δημοκρατίας. Δεν θα το αναλύσω περαιτέρω. Η εποχή που ζούμε είναι εποχή μεγάλων ζυμώσεων, πολιτικών αφυπνίσεων και αλλαγών. Ήδη στο νησί μας συντελείται κάτι ανάλογο, που θα λάβει σάρκα και οστά οσονούπω. Ελπίζω, όταν θα έρθει η ώρα, να μας τιμήσετε με τον προβληματισμό σας και την αγάπη σας για το νησί σας και την πατρίδα σας.

sokratis aristotelis
sokratis aristotelis
0    0

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΓΥΡΟ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ....ΣΕΒΑΣΤΟ!!!!ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕ ΠΡΙΝ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΚΥΒΕΡΝΩΤΑ ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΓΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ.....ΝΑ ΤΑ ΨΑΧΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!ΞΑΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΝ!!!ΟΜΩΣ....ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο Κος ΚΑΖΑΚΗΣ ΣΤΙΣ 4-3 ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ!!!!ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ!!!!!ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΚΑΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ!!!!ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΕΤΡΟΒΟΛΟΥΝ!!!!ΚΑΛΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ!!!!ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ....ΤΕΛΟΣ!!!!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!!!!!

ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
1    0

Ανάργυρε όλοι χωράμε έλα να δεις κι αν δε σ΄αρέσει φεύγεις.Οι απόψεις σου σεβαστές .Την ΠΑΤΡΙΔΑ μας θελουμε να βοηθήσουμε ο καθ΄ένας με τον τρόπο του και τις δηνάμεις που διαθέτει.Να φύγουν οι προδότες της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ τα λαμόγει και οι κλέφτες. Να σε καλά.

Τόμελιτς Λεονάρδος
Τόμελιτς Λεονάρδος
2    0

Κύριε Ανάργυρε

Πιστεύω ότι κοιτάτε το δέντρο και χάνετε το δάσος.
Η κρίση που περνάει ο πλανήτης είναι η κρίση των κρίσεων.
Η προηγούμενη μεγαλύτερη ήταν η κρίση του 1929 που στην ουσία μας έφερε των 2 παγκόσμιο πόλεμο.
Αν εκείνη προκάλεσε τέτοια καταστροφή , τότε καλύτερα ας μην σκεφτόμαστε καν τι μπορεί να προκαλέσει αυτή που βιώνουμε τώρα.
Το θέμα είναι ότι ο μοναδικός που μπορεί να σταματήσει αυτήν την καταστροφή , που πιστέψτε με έρχεται με μαθηματική ακρίβεια , είναι ένας ενωμένος λαός.
Τώρα το αν θα είναι με λαθρομετανάστες , η χωρίς , πιστεύετε ότι έχει σημασία;
Μιλάμε για την απόλυτη καταστροφή.
Πιστεύετε ότι αν γίνει ο 3 παγκόσμιος με όλα αυτά τα πυρηνικά που έχει ο πλανήτης θα μπορέσει να διασωθεί το ελληνικό έθνος;
To E.ΠΑ.Μ γι'αυτο παλεύει.
Για την διάσωση του έθνους.
Και το μοναδικό κίνημα που χτυπάει το πρόβλημα ακριβός στην ρίζα είναι το E.ΠΑ.Μ
Από την στιγμή που είσαστε εθνικιστής τότε είσαστε και Ε.ΠΑ.Μιτης
Απλός ακόμη δεν το έχετε κατανοήση.

Φρέρης Γιάννης
Φρέρης Γιάννης
1    0

Κύριε Ανάργυρε, δεν θα αντιπαρατεθούμε για τα ιστορικά στοιχεία, δεν έχει νόημα μιας και το άρθρο είναι για το ΕΠΑΜ και τελειωμό δε θάχουμε, καθένας έχει τις απόψεις του και ελάχιστα θα αλλάξουν με τον καιρό, δυστυχώς το βίντεο δεν μου ανοίγει..

Τώρα το αν ο Καζάκης είναι απατεώνας ή μας δουλεύει σαφώς και δεν μπορεί να το ξέρει κανείς, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.. Σίγουρα όμως οι πολιτικοί δοσίλογοι που έφεραν τη χώρα στη χρεοκοπία μας ξεγέλασαν 10 φορές, αν μας ξεγελάσει και ο Καζάκης μία θα είναι αρκετή για να τον φάει το μαύρο σκοτάδι. Εξάλλου ο ίδιος δηλώνει ότι δεν θα κατέβει στις εκλογές, το ΕΠΑΜ ίσως..

Αν διαφωνείτε με τις απόψεις έτσι και γίνει ποτέ κόμμα μην τον ψηφίσετε.. Υπάρχει και ο Καμμένος που μου φαίνεται πατριώτης, ειλικρινής και νομίζω ότι είσαστε πιο κοντά ιδεολογικά στο πρόβλημα των μεταναστών..
Το νόημα της υπόθεσης είναι ότι όλοι όσοι θέλουν να σωθεί αυτή η χώρα ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ..

ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
0    0

Αγαπητέ κύριε Γιάννη και κύριε omid dimo345, διάβασα με προσοχή τα σημειώματα και των δυο σας και σαν απόδειξη των λεγομένων μου σας επισυνάπτω αυτή τη διεύθυνση στο YouTube για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι την αλήθεια : http://www.youtube.com/redirect?q=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D37FF72-maTo&session_token=2AOlaV0wAB6Bvff4-c_To4expeB8MTMyODA0ODQwMkAxMzI3OTYyMDAy (Αν δεν λειτουργεί η ηλεκτρονική διεύθυνση τότε αναζητήστε το βίντεο με τον τίτλο Καζάκης - Κοινός απατεώνας! του χρήστη psy2012). Συμφωνώ με την άποψη του κυρίου omid dimo345 οτι αυτό που προέχει είναι να διώξουμε τον κατακτητή και μετά τους λαθρομετανάστες, αλλά με μια παρατήρηση : Τώρα που τ' αδέλφια μας πεινάνε λόγω κρίσης, όσοι από εμάς έχουν τη δυνατότητα να απασχολούν προσωπικό είτε στις επιχειρήσεις τους είτε στους Δήμους που προϊστανται, να απασχολούν ΜΟΝΟ Έλληνες και όσους αλλοδαπούς είχαν ως τώρα να τους διώξουν. Αγαπητέ κύριε Γιάννη, παρατήρησα οτι κάνετε το ένα λάθος μετά το άλλο. Πρώτον, κι εγώ δεν είμαι κατά των μεταναστών, διότι για να φέρει ο οποιοσδήποτε αλλοδαπός τον τίτλο του μετανάστη, σημαίνει οτι ήρθε στη χώρα μου με τις νόμιμες διαδικασίες, αιτήθηκε ασύλου ή παραμονής, το ελληνικό κράτος τον δέχθηκε και πλέον ζει κι εργάζεται νόμιμα στο σπίτι ΜΟΥ και σπίτι ΣΑΣ που είναι η Ελλάδα! Έτσι μετανάστευσαν όσοι Έλληνες μετανάστευσαν : Νό - μι - μα ! (Για να μην αναφερθώ στις ιατρικές επιτροπές διαφόρων κρατών που επισκέπτονταν τις πόλεις της χώρας μας κι εξήταζαν τους αιτούντες ωσάν ζώα προς πώληση). Όσοι αλλοδαποί βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι κατά 99,9% παράνομοι και μόνο ως λαθραίοι και εισβολείς μπορούν να χαρακτηριστούν. Δεύτερον, συμφωνώ μαζί σας στο οτι έπρεπε να γνωρίζω το πού ανήκε ο κ. Καζάκης μέχρι το 2000 για να καταλάβω τις απόψεις του περί Έθνους. Γνωρίζω οτι ανήκε στο ΚΚΕ του οποίου οι απόψεις περί Έθνους είναι γνωστές. Τρίτον, ασφαλώς και δεν είναι κατηγορία να δηλώνει κάποιος πατριώτης και όχι εθνικιστής! Μακάρι όλοι οι Έλληνες να δήλωναν πατριώτες! Η έννοια όμως του πατριωτισμού είναι άμεσα δεμένη και συνυφασμένη με αυτή του Έθνους. Είμαι πατριώτης γιατί αγαπώ τη χώρα μου όχι επειδή είναι αυτή η περιοχή στο χάρτη στην οποία ζω, αλλά γιατί αυτή η περιοχή είναι η κοιτίδα του Έθνους μου. Η δική σας λογική παραπέμπει στο "Όπου γης, και πατρίς." Μέγα λάθος! Για παράδειγμα, η ιδιαίτερη πατρίδα και των δυο μας είναι η Σύρος. Αν γίνει ένας πόλεμος, δεν θα σκεφτώ να προστατεύσω μόνο το νησί μου, και όλη η υπόλοιπη Ελλάδα ας καεί. Πέφτετε στην παγίδα του "Διαίρειν και Βασίλευε".... Και στο κάτω κάτω, εμείς είμαστε Έλληνες με 40.000 χρόνια ιστορίας πίσω μας! Είμαστε το αρχαιότερο Έθνος! Δεν το διαλύσαμε τόσους αιώνες, τώρα θα το διαλύσουμε? Σε ότι αφορά τη wikipedia, δεν συνηθίζω να συμβουλεύομαι κατευθυνόμενους ιστοχώρους όπου ο καθένας μπορεί να γράψει το μακρύ του και το κοντό του! Ανοίξτε και κάποιο βιβλίο, ανοίξτε και κάποιο καλό λεξικό. Εθνικισμός δεν σημαίνει ναζισμός! Ποιός το είπε αυτό? Υπάρχει ο Ελληνικός Εθνικισμός που μεταφράζεται σε Πατριωτισμό, Αγάπη για το Έθνος και υπάρχει και ο Εθνικισμός των υπολοίπων που είναι επιθετικός και αποσκοπεί σε αναταραχές, πολέμους, αλυτρωτικές διαθέσεις κλπ. Σας πληροφορώ, οτι αν ζούσαμε σε μια γειτονιά τύπου Λουξεμβούργου, δεν θα υπήρχε ούτε μισός Έλληνας που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί εθνικιστής. Ο Έλληνας αγαπάει την ειρήνη. Τέλος, είστε παντελώς ανακριβής σε σημείο παραχάραξης της Ιστορίας, σχετικά με τις πληροφορίες που δίνετε για διάφορους αγωνιστές του 1821. Αν έχετε διαβάσει τον λόγο του Θ. Κολοκοτρώνη στην Πνύκα θα δείτε οτι αυτός ο άνθρωπος αποκλείεται να είχε ζητήσει δίγλωσσο κράτος. Κατ' αρχάς ήταν γνήσιος Έλλην από το Λιμποβίσι της Καρύταινας. Το επίθετό του είναι η ελληνική μετάφραση της αρβανίτικης λέξης "Μπιθεκούρας" που κάποιος Αρβανίτης του την είχε "κολλήσει" ως παρατσούκλι! Πάμε στον Οδυσσέα Ανδρούτσο. Πρώτη φορά βλέπω μουσουλμάνο με αρχαίο ελληνικό όνομα! Γόνος του οπλαρχηγού Ανδρέα Ανδρούτσου και της Ακριβής Τσαρλαμπά από την Πρέβεζα, έγινε το δεξί χέρι του Αλή Πασά πριν την Επανάσταση του '21. Αυτό δεν τον κάνει ούτε μουσουλμάνο, ούτε Αρβανίτη! Οι Σκουφάς, Ξάνθος και Τσακάλωφ, οργάνωσαν τη Φιλική Εταιρεία κατά τα πρότυπα του Τεκτονισμού, αλλά ουσιαστικά μυήθηκαν για να αποκτήσουν γνώσεις πώς θα οργάνωναν μια επαναστατική κίνηση με άκρα μυστικότητα και μεγάλη αποτελεσματικότητα. Δεν ξέρω κύριε Γιάννη κάποιον Τέκτονα ή Μασόνο που να ορκίζεται στον Ένα και Μοναδικό Θεό, όπως έκαναν όλοι όσοι μυήθηκαν στη Φιλική Εταιρεία και πρωταγωνίστησαν έπειτα στην Εθνεγερσία! Τέλος, συμφωνώ οτι πολλοί Αρβανίτες και Βλάχοι πολέμησαν μαζί μας για να διώξουμε τους κατακτητές Τούρκους, αλλά όχι οτι ήταν όλοι οι οπλαρχηγοί μας. Ονοματίστε μου έναν γνωστό. Μην πέσετε σε παγίδα πάλι τύπου Μάρκος Μπότσαρης και Σουλιώτες! Οι Σουλιώτες ήταν Έλληνες της Ηπείρου, μιλούσαν δύο γλώσσες, μια τη μητρική τους ελληνική και μια την αρβανίτικη εξαιτίας της γειτνίασης τους με τους Αρβανίτες. Έγραφαν δε μόνο στα ελληνικά! Αυτά τα λίγα, αγαπητοί φίλοι. Έθνος είναι το σύνολο των ανθρώπων που έχουν την ίδια γλώσσα, ίδια θρησκεία, ίδια ήθη κι έθιμα, ίδια ιστορία και πολιτισμό. Εγώ θα συμπλήρωνα ίδιο DNA, ίδια εμφανισιακά χαρακτηριστικά, ίδια νοοτροπία, ίδια χούγια!

Φρέρης Γιάννης
Φρέρης Γιάννης
1    0

@omid dimo345

Άμα ειχαμε και λίγο χιούμορ θα τους βγάζαμε ευρωπαικό διαβατήριο και θα τους "σπρώχναμε" στη Γερμανία και στη Γαλλία... Χαααχ

Τόμελιτς Λεονάρδος
Τόμελιτς Λεονάρδος
2    0

Αγαπητέ κύριε Ανάργυρε

Καταρχήν στην παρούσα φάση αυτό που προέχει δεν είναι οι λαθρομετανάστες , αλλά να διώξουμε τον κατακτητή.
Πάντως όσων αφορά τους λαθρομετανάστες , το Ε.ΠΑ.Μ δεν έχει αυτή την στιγμή συγκεκριμένη θέσει γιατί πολύ απλά οι αποφάσεις παίρνονται πλειοψηφικά.
Το Ε.ΠΑ.Μ δεν είναι ένα κίνημα που τις αποφάσεις τις παίρνει ένας Καζάκης.
Ο Καζάκης απλός έχει αναλάβει την προώθηση του κινήματος πανελλαδικά.
Βέβαια δεν ξέρω αυτά που τα ακούσατε να τα λέει.
Εγώ προσωπικά σε μια ομιλία πριν από 4 ημέρες τον άκουσα να λέει ότι όσων αφορά τους λαθρομετανάστες θα πρέπει να τους διευκολύνουμε για να φύγουν από την χώρα. Και στην συνέχεια να ελέγξουμε τα σύνορα έτσι ώστε να μην είμαστε το σκουπιδαριό της Ευρώπης.
Είναι η εκδήλωση στο θέατρο Άλφα στης 26-1-12
Μπείτε στο You tube να το ακούσετε.
Το αναφέρει στο 1:40:00

Φρέρης Γιάννης
Φρέρης Γιάννης
1    0

Κύριε Ανάργυρε, μία από τις κατηγορίες που επέρριψαν τον Καζάκη ήταν και ότι είπε κάπου ότι "πρέπει να λυθεί το μεταναστευτικό" έχουμε ήδη γίνει πολλοί.. Το τελείως αντίθετο δηλαδή από αυτό που ακούσατε και δεν ξέρω που, όπου τον έχω ακούσει δεν έχω ακούσει καμία αναφορά σ' αυτό.. Αν έχετε ακούσει εσείς καλό θα είναι να παραθέσετε και ένα λινκ να δούμε τι λέει..

Δεν έχω τίποτα με τους μετανάστες, με τους Έλληνες εργοδότες έχω που τους προσλαμβάνουν, αν δεν τους προσλάμβαναν θα είχαν φύγει μόνοι τους.

Αν ξέρατε τον πολιτικό χώρο που ανήκε ο Καζάκης μέχρι το 2 θα καταλαβαίνατε πλήρως τις απόψεις του περί "έθνους".. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι κατηγορία να δηλώνει "πατριώτης" και όχι "εθνικιστής".. Ο πατριωτισμός αφορά το σώσιμο της πατρίδας, των περιουσιών μας και του πολιτισμού μας.. Ο εθνικισμός στα γερμανικά λέγεται ναζισμός.. Οι εθνικισμοί όλου του κόσμου μόνο πολέμους και καταστροφές έφεραν...

Τα έθνη είναι πλαστές εφευρέσεις του 18ου αιώνα.. Ειδικά στα Βαλκάνια είμασταν ένας φυλετικός αχταρμάς...
Κατά τον ορισμό του "έθνους" στη wikipedia, δεν ανήκαν στο ελληνικό έθνος: Ο Κολοκοτρώνης που μιλούσε αρβανίτικα και πρότεινε δίγλωσσο κράτος, Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος που ήταν μουσουλμάνος μπεταχτσής, οι Σκουφάς, Τσακάλωφ, Ξάνθος που ήταν Μασόνοι και οι περισσότεροι ήρωες του 21 που ήταν Αρβανίτες και Βλάχοι και μιλούσαν αρβανίτικα και βλάχικα.. Αν ορίσουμε τη θρησκεία σαν εθνικό προσδιορισμό τότε δεν ανήκουν οι μισοί Συριανοί στο ελληνικό έθνος.. Αν έχετε κάποιον άλλο ορισμό για το έθνος καλό είναι για να καταλάβω και γω.

Μπορείτε να δείτε και τον ορισμός του "έθνους" στη wikipedia

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CF%82_%28%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%29

ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
0    0

Αγαπητοί κύριοι Γιάννη και omid dimo345, προφανώς δεν διαβάσατε καλά το σημείωμά μου και απαντήσατε με τη λογική ενός οπαδού που δεν κοιτάζει τριγύρω του τι συμβαίνει, παρά ζητωκραυγάζει την ομάδα του ασχέτως αν παίζει καλά ή όχι. Ξαναλέω : Οι απόψεις του κυρίου Καζάκη σε ότι αφορά το μνημόνιο, την οικονομία και την παραμονή ή όχι της χώρας μας στο ευρώ, με βρίσκουν ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ! Βεβαίως και να κρεμαστούν όλοι οι προδότες, βεβαίως και να καταρρεύσει το πελατειακό μαφιόζικο κράτος, βεβαίως και να επανέλθει η μία και μοναδική αληθινή Δημοκρατία στον τόπο που τη γέννησε, και αυτή είναι η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
ΑΛΛΑ : Εξηγήστε μου αγαπητοί κύριοι, για ποιο λόγο είναι υπέρ των λαθρομεταναστών? Γιατί προέβη σε τέτοιες δηλώσεις περι νομιμοποιητικών εγγράφων και χρηματικών βοηθημάτων? Γιατί λέει οτι Έλληνας είναι όποιος αποφασίζει να ζήσει στην Ελλάδα? Δηλαδή, το Έθνος πού στα κομμάτια το κατατάσσει? Να μην υπάρχει Έθνος? Να τα ισοπεδώσουμε όλα? Να γίνουμε εδώ Πακιστάν ή Αλβανία, επειδή είμαστε όλοι άνθρωποι?? Αγαπητοί κύριοι Γιάννη και omid dimo345, αν και με αυτά τα λίγα στοιχεία που έχω για σας (όνομα και ψευδώνυμο) δεν μπορώ να κρίνω αν είστε Έλληνες ή αλλοδαποί, εν τούτοις θα σας ρωτήσω: Είστε της ίδιας γνώμης στο θέμα της λαθρομετανάστευσης με τον κ. Καζάκη? Διότι, γνωρίζετε, οτι όσο προδοσία είναι να βάζεις έναν ολόκληρο λαό σε καθεστώς φτώχειας και αποικιοκρατίας και να ξεπουλάς τη χώρα σου, άλλο τόσο μετριέται ως προδοσία το να είσαι υπέρ της λαθρομετανάστευσης και της ανυπαρξίας Έθνους! Θέλετε να προδώσετε τη χώρα σας ή να τη βοηθήσετε να ξεφύγει από το βούρκο που κάποιοι άλλοι προδότες την έχωσαν βαθιά μέσα???

Φρέρης Γιάννης
Φρέρης Γιάννης
3    1

Όσο περνάει ο καιρός θα κατηγορηθούν και για μασόνοι και για gay και και για πράκτορες των Κινέζων.
Μιλάω για τους Καζάκη, Θεοδωράκη, Αντωνίου, που οργανώνονται σε αντιμνημονιακές κινήσεις με σχεδόν τις ίδιες θέσεις για αρχή και με πίεση από τον κόσμο να γίνουν κόμματα..
Το πελατειακό μαφιόζικο κράτος καταρρέει με πάταγο και χρησιμοποιεί όλα του τα μέσα.. Ήδη κάτι άκουσα ότι η εκπομπή του Καζάκη στο ράδιο 9 κόβεται.. Γιατί σπάει κοντέρ η ακροαματικότητα, έχουν αρχίσει να τρέμουν..
Υπάρχει και ο Καμμένος στην άλλη άκρη.. Τον εξαφανίσανε κι' αυτόν...

Τόμελιτς Λεονάρδος
Τόμελιτς Λεονάρδος
3    1

Άντε επιτέλους εμφανίστηκε ένα κίνημα που θα κρεμάσει ψηλά όλους αυτούς τους δοσίλογος που μας πίνουν το αίμα εδώ και δεκαετίες.
Και θα δημιουργήσει μια πραγματική δημοκρατία όπως υπήρχε πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια

ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
ANAΡΓΥΡΟΣ ΔΕΝΑΞΑΣ
0    2

Μέχρι πριν λίγες μέρες, θαύμαζα τον κύριο Καζάκη και μάλιστα ήθελα να τον συναντήσω, διότι οι απόψεις του σε οτι αφορά το μνημόνιο, την οικονομία και την παραμονή της χώρας ή όχι στην Ευρωζώνη, με βρίσκουν (ακόμη) απόλυτα σύμφωνο. Όμως, έτυχε σε μια περιήγησή μου στο διαδίκτυο να ανακαλύψω μια λιγότερο γνωστή πτυχή των απόψεων του, που όχι μόνο με βρίσκουν παντελώς αντίθετο, αλλά τολμώ να πω οτι αν συνεχίσει να έχει τις ίδιες απόψεις, τότε καθίσταται λίαν επικίνδυνος για το Έθνος. Και αυτό, διότι ο εν λόγω οικονομολόγος, δεν πιστεύει στο Έθνος (για εκείνον υπάρχει μόνο Λαός), είναι υπέρ των λαθρομεταναστών (για εκείνον όλοι οι λαθραίοι είναι πρόσφυγες στους οποίους θα έπρεπε χωρίς δεύτερη σκέψη να δοθούν όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής μαζί με ένα χρηματικό ποσό για τις πρώτες τους ανάγκες εντός της χώρας μας!!!) και πιστεύει ακράδαντα οτι Έλληνας είναι όποιος αποφασίζει να ζήσει ή να επενδύσει το μέλλον του στην Ελλάδα!!! Άκουσον, άκουσον κύριοι! Θα προτιμούσα κύριοι του τοπικού γραφείου του ΕΠΑΜ, όπως αναζητήσετε την αλήθεια όχι μόνο στο διαδίκτυο για την επιβεβαίωση των λόγων μου, αλλά απ' ευθείας στον ίδιο τον κ. Καζάκη. Ζητήστε του άμεσα το λόγο γιατί έκανε (και συνεχίζει να κάνει) τέτοιες αντεθνικές δηλώσεις! Δηλαδή, δεν μας έφταναν οι κάθε λογής αριστεροί, ψευτοδιανοούμενοι, αναρχικοί, ΠΑΣΟΚοι, ΝΔκράτες , επαγγελματίες πατριώτες του ΛΑΟΣ και οι Οικολόγοι, έπρεπε να εμφανιστεί και άλλος ανθέλληνας και μισέλληνας? Θεέ μου! Ένας πατριώτης, ένας που να αγαπάει την πατρίδα του περισσότερο από τον εαυτό του, δεν υπάρχει σε αυτό τον τόπο?? Κύριοι του ΕΠΑΜ Σύρου, σας συμβουλεύω να ψαχτείτε μεταξύ σας Α-ΜΕ-ΣΑ! Αν γίνεται, ΧΘΕΣ! Εκτός αν είσαστε κι εσείς ανθέλληνες κι εν δυνάμει προδότες! Διότι όποιος υποστηρίζει τη λαθρομετανάστευση που εξαιτίας της σε 20 χρόνια αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί οι λαθρομετανάστες θα είναι όσοι και οι Έλληνες (οπότε ξεχάστε την Ελλάδα που ξέρατε) και την ανυπαρξία Έθνους, είναι ΠΡΟΔΟΤΗΣ!

14 σχόλια μελών
Σχολιάστε
Συνδεθείτε για να σχολιάσετε το άρθρο.

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Γνωρίζατε ότι...

  • Ο Α.Ο. Σύρου αγωνίστηκε στην B' εθνική κατηγορία για δύο χρόνια. Το 1972-1973 και το 1973-1974
01:56
  • Ajax Σύρου - A.O.Πάρου 4-1

Δημοσκόπηση

Ποιο κόμμα θα ψηφίζατε στις εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012;















Συνδεθείτε για να ψηφίσετε.

Τιμές καυσίμων

ΠρατήριοΑμόλυβδηΘέρμανσης
AEGEAN 1,770 € -
AVIN 1,880 € -
BP 1,859 € -
ELIN 1,790 € -
REVOIL 1,820 € -
SHELL (Bάρη) 1,820 € -
SHELL (Τάλαντα) 1,779 € -
ΕΚΟ (Ερμούπολη) 1,880 € -
ΕΚΟ (Φοίνικας) - -
Τελευταία ενημέρωση: 21/05/2012 13:10
Διακύμανση τιμών

Dj's charts

1
Heartless Bastards
Parted ways
2
Arcade Fire
Abraham's daughter
3
The Mars Volta
Empty vessels make the loudest sound
4
Alabama Shakes
Hold on
5
Shearwater
Breaking the yearlings
6
Rich Robinson
Look through my window
7
Jack White
Missing pieces
8
Spiritualized
Little girl
9
Ladyhawke
Sunday drive
10
Neon Trees
Moving in the dark
11
The Shins
Simple song
12
Bruce Springsteen
This depression
13
Howlin' Rain
Cherokee werewolf
14
The All American Rejects
Beekeeper's daughter
15
Crippled Black Phoenix
A Letter Concerning Dogheads
περισσότερα
Είσοδος μελών
Είσοδος με χρήση στοιχείων εγγραφής στο syrostoday.gr
E-mail
Κωδικός
 
Είσοδος με χρήση στοιχείων των παρακάτων υπηρεσιών