Επίσης διατίθεται: syrostoday.gr Lite edition
Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019
Ανατολή: 7:21 πμ - Δύση: 5:02 μμ
ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ, ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
Αμβρόσιος

Άρθρα

ΝΕΩΡΙΟ, "ανθρώπινα ερπετά" και τεχνικά στοιχεία

Του Κώστα Γουσγουνέλη, Μηχανολόγου Μηχανικού.
ΝΕΩΡΙΟ, "ανθρώπινα ερπετά" και τεχνικά στοιχεία

SOCIAL MEDIA

Σημείωση του syrostoday.gr: Οι άνωθι εκφραζόμενες απόψεις ανήκουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον συντάκτη και δεν αντικατοπτρίζουν την επίσημη θέση του syrostoday.gr, των συντακτών και της ιδιοκτησίας του. Το μέσο αναπαραγάγει ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο συντάκτης, ο οποίος και φέρει την αποκλειστική ευθύνη των γραφόμενών του. Πάγια θέση της ιδιοκτησίας του syrostoday.gr αποτελεί η φιλοξενία ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των απόψεων, ανεξαρτήτως πολιτικών, θρησκευτικών ή αλλων πεποιθήσεων, αρκεί αυτές να είναι επώνυμες και να μην εμπεριέχουν υβριστικό περιεχόμενο, το οποίο προσβάλλει τα χρηστά ήθη. Το syrostoday.gr δεσμεύεται να δημοσιεύει οποιαδήποτε επώνυμη απάντηση, θιγόμενου ή μη, στα επώνυμα δελτία τύπου που αναδημοσιεύει.
Christos Roussos
12/04/2019 20:13

Συγνώμη είστε από το Δήλι, βροντάδο ή τραμπούκος συνδικαλιστής μπετουβίνος για να μας ενδιαφέρει η γνώμη σας? "Σκάσετε επιτέλους..." παίρνοντας μια βαθιά ανάσα με χημικά στο λιμάνι..

Yiannis Rotas
12/04/2019 18:40

Εξαιρετική ανάλυση Κώστα. Συγχαρητήρια !!!

Βαγγελης Συρος
12/04/2019 19:33

ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ,,,,,

Φανή Άδηλος
12/04/2019 17:57

....σωστή λειτουργία. ...με σεβασμό στο περιβάλλον ... και την εξασφάλιση της.... ασφαλούς προστασίας εργαζομένων και κατοίκων ...πάνω από όλα τα κέρδη και τα οφέλη ..Η ΥΓΕΙΑ. ..τα αυτονόητα και επιβεβλημένα δηλαδή....τα άλλα ακρότητες ντροπιαστικές ...ανεπίτρεπτες... και υποτίμηση της νοημοσύνης ...στο βωμό των όποιων συμφερόντων συγκάλυψης....αιδώς !!!!!!

Antonis Maragos
13/04/2019 23:15

Μπράβο Κώστα. Λες αυτό που σκεπτόμαστε και θέλουμε να πούμε οι περισσότεροι από εμάς, αλλά δεν είχαμε είτε τις γνώσεις σου, είτε το θάρρος σου. Από την άλλη μεριά, αυτοί που πρέπει να μιλήσουν σιωπούν είτε λόγω εκλογών, είτε λόγω συνήθειας στις βαθιές υποκλίσεις. Εύγε αγόρι μου.

Ονειροπαρμένη Κόρη
13/04/2019 16:10

Συγχαρητήρια. Εύχομαι να γινόμαστε κάθε μέρα και περισσότεροι αυτοί που θα αντιδρούμε στον αργό και βασανιστικό μας θάνατο

Theodoros Agiotakis
12/04/2019 18:41

ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΤΩΝ ΣΥΡΙΑΝΩΝ ΠΑΡΑΣΙΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ 5-10 ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ

Maria Dede
13/04/2019 14:52

ενα μεγαλο μπραβο στον κυριο Κωστα

Φανή Άδηλος
12/04/2019 18:33

Prickly Pear
14/04/2019 09:46

Εξαιρετικο κειμενο. Απανταει τοσο στις αλητειες του σωματειου του Νεωριου που εκτεθηκε και παλι,οσο και στις τεχνικες λεπτομερειες των περιβαλλοντικων ορων και της απολυτης υποβαθμισης του περιβαλλοντος της Συρου. Αναμενουμε πια να αναλαβουν οι αρμοδιες ελεγκτικες υπηρεσιες. Και ας μετρηθουμε τελικα ρε παιδια ποσοι ειμαστε που δεν θελουμε τον καρκινο; Ας γινει ενα τοπικο δημοψηφισμα για αυτο το ΜΕΓΑ θεμα.