Με τον όρο «σημεία πώλησης» νοούνται τα έπιπλα καταστημάτων και γενικά οι εξοπλισμοί καταστημάτων που παρουσιάζουν τα διάφορα προϊόντα και τραβούν την προσοχή του καταναλωτή. Αν τοποθετηθούν έξυπνα, μπορούν να επηρεάσουν σε καθοριστικό βαθμό τις πωλήσεις ενός μαγαζιού και το KMstoredesign μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.
Ας δούμε παρακάτω όλα όσα πρέπει να ξέρετε για αυτά.
Πού βρίσκονται τα σημεία πώλησης;
Τα σημεία πώλησης μπορούν κυριολεκτικά να τοποθετηθούν όπου υπάρχει φυσικός χώρος διαθέσιμος σε ένα κατάστημα λιανικής. Στην είσοδο, τη βιτρίνα, δίπλα στο ταμείο και στους διαδρόμους, τα σημεία πώλησης κάνουν ακριβώς αυτό που λέει το όνομά τους. Παρουσιάζουν και πωλούν τα προϊόντα.
Πώς παρουσιάζουν τα καταστήματα λιανικής τα προϊόντα τους;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα καταστήματα λιανικής παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σε ράφια, πάγκους, κρεμάστρες και τραπέζια σε σταθερές θέσεις. Τη μεγαλύτερη ευελιξία παρουσιάζουν τα σταντ, τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία και να μετακινούνται ανάλογα με τις ανάγκες του design.
Τι περιλαμβάνουν τα σημεία πώλησης;
Τα σημεία πώλησης δεν είναι μόνο τα έπιπλα καταστημάτων και τα προϊόντα. Είναι μια συνολική εμπειρία. Αποτελούνται από το design, δηλαδή τη διαρρύθμισή τους, η οποία έχει οργανωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να κάνει την πώληση ευκολότερη. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, όπως τη διευκόλυνση της ροής και τη δημιουργία ενός μονοπατιού ανάμεσα στα προϊόντα.
Τα σημεία πώλησης αφορούν όλες τις αισθήσεις και όχι μόνο την όραση. Με την κατάλληλη μουσική και τη δημιουργία ατμόσφαιρας βοηθούν τον υποψήφιο πελάτη να αποκτήσει τη διάθεση, για να αγοράσει.
Ποια είναι η λειτουργία των σημείων πώλησης στο λιανικό εμπόριο σήμερα;

Παρόλο που οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται με ταχύ ρυθμό, η πλειονότητα των αγορών των καταναλωτών πραγματοποιείται ακόμη σε φυσικά καταστήματα λιανικής. Επομένως, ένα σημείο πώλησης εξακολουθεί να παίζει καθοριστικό ρόλο για κάθε brand που θέλει να μετατρέψει τους επισκέπτες σε αγοραστές των προϊόντων του.
Πώς βοηθούν τα σημεία πώλησης στην αύξηση των πωλήσεων;
Μια καλά οργανωμένη παρουσίαση των προϊόντων ενός καταστήματος ανά σημείο πώλησης έχει πολλαπλά οφέλη. Καταρχάς, συμβάλλει στην άριστη οργάνωση και διαρρύθμιση μέσα στο φυσικό κατάστημα, δημιουργώντας μια ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Επιπλέον, αυτή η ατμόσφαιρα και η τάξη είναι καταλυτικές για την αύξηση των πωλήσεων. Ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί ευκολότερα μέσα στο μαγαζί, να βρει αυτό που θέλει, αλλά και να ανακαλύψει κι άλλα προϊόντα που θα του τραβήξουν την προσοχή.
Διότι το ζητούμενο είναι ο σχεδιασμός και ο εξοπλισμός του καταστήματος να κάνουν τον επισκέπτη να θέλει να αγοράσει περισσότερα από αυτά, για τα οποία ήρθε.